Kendall Ryan: Az éjszaka ura

Műfaj: new adult, romantikus, erotikus, regény
Eredeti cím: Mister Tonight
Megjelenés éve: 2019
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 266
Értékelése Molyon: 78%

Ez ​volt életem legkínosabb éjszakája. Pedig én nem „olyan” lány vagyok. Mondom, hogy nem. Talán egy kicsit.

Tudod, amikor az alaposan becsípett csaj a harmincadik születésnapját ünnepli a két legjobb barátnőjével, akik persze boldog házasok. Minél többet ittam, annál jobban vágytam rá, hogy valami vakmerő dologgal ünnepeljek.

És vakmerő alatt azt a szexi és vonzó fickót értem, aki öltönyben álldogált a bárpult mellett. Ismered ezt a fajtát: magas, sötét, jóképű és úgy tud nézni. Biztosra vettem, hogy nem egy kasztba tartoztunk, de eleget ittam ahhoz, hogy az ilyesmi már ne érdekeljen. Nem vagyok kövér, azt hiszem, de azért könnyen meg lehet állapítani, hogy szeretem a sült krumplit.

Végül is elvitt magával, és életem legforróbb szülinapi légyottjában volt részem. Vagyis, addig, amíg hirtelen és váratlanul meg nem álltunk.

Semmihez sem fogható, amikor a legnagyobb vágtádat félbeszakítja egy vékony kis hang: „Mit csinálsz az apukámmal?”

Ó, öljetek meg! Legalábbis akkor így gondoltam.

Aztán kiderült, hogy a fickó, akivel életem legszenvedélyesebb éjszakáját töltöttem, nem más, mint az újdonsült főbérlőm.

Kendall Ryan, az itthon is hatalmas sikert aratott Szeress és hazudj szerzője egy újabb, édes és romantikus New York Times bestsellerrel kápráztatja el az olvasókat egy ámulatba ejtő, egyedülálló apukáról és az új szomszéd lányról, akibe belezúg.

"Nem szeretem, ha veszekednek velem, de úgy döntöttem, hogy most ráhagyom. A kapcsolatok lényege végül is az, hogy az ember hagyja, hogy a másik segítsen neki. Hosszú időbe telt el, de megtanultam végül a leckét. Néha félre kell tennem a függetlenségemet, és hagynom, hogy Hunter átvegye az irányítást."

Értékelésem:
Kendall Ryan romantikus története kellemes kikapcsolódást nyújt azok számára, akik egy egyszerűbb, lazább hangulatú könyvre vágynak bármiféle komolyabb dráma nélkül.

Kate 30. születésnapja megkoronázásaként hazamegy a tökéletes pasival, Hunterrel, azonban közös perceiket megzavarja a férfi ovis kislánya, Maddie, akinek fogalma sincs, mit csinál a néni az apukájával. Kate rekordidő alatt elmenekül a tett színhelyéről, hogy másnap azzal szembesüljön, hogy ami egyéjszakás kalandnak indult, valószínűleg hosszabb elköteleződésként fog végződni: Hunter ugyanis az új főbérlője. De hát mit lehet tenni? A lakás pont Kate ízlésére van szabva, nyugodt környéken van, a főbérlő a szomszédban lakó ezermester, s egy icipici esély azért van rá, hogy a kínos helyzetet elfeledve békében élhetnek majd egymás mellett.
Instagram: @koffertzitzah

Vagyis inkább néha egymásnál, és nem is annyira békében, hanem olykor meglehetősen vadan.

Kate és Hunter is egyszerű emberek, nem drámáznak feleslegesen azon, amin nem kell, nem rendeznek féltékenységi jelenetet, nem titkolóznak egymás előtt - egyszóval minden olyan tényező ki van vonva a képletből, ami klisés félreértéshez vezethetne. Kiválóan összepasszolnak, öröm nézni, ahogy eleinte barátokká, majd kötelezettségek nélküli szeretőkké válnak, s végül elkerülhetetlenül az érzelmeik is bevonódnak a dologba. A könyv szinte teljesen mentes a komolyabb feszültségektől, s annyira olvastatja is magát, hogy egy nap alatt ki lehet végezni elejétől a végéig. Ez hatalmas nagy előnye, ugyanis így pont azt a mennyiséget nyújtja, ami még le tud kötni egy ehhez hasonló történetnél, s nem válik unalmassá. Ugyanakkor mégiscsak hiányoltam valamiféle izgalmasabb cselekményt azon kívül, hogy két átlagos ember teljesen szokványos, ám cuki módon egymásra talál, mert így maradt bennem hiányérzet - igaz, hogy kis mértékben, de azért érezhetően ott van.

Így azoknak tudom ajánlani Az éjszaka urát, akik kedvelik a túlzott feszültségtől és felesleges drámától mentes romantikus történeteket, ahol nem történik se több, se kevesebb két szív egybefonódásánál, hogy aztán boldogan éljenek tovább tökéletes idillben.

Értékelés: 5/4

Ha tetszett a bejegyzés: iratkozz fel, kövess Facebookon,  Molyon vagy Instagramon. :)

További bejegyzések, értékelések:

Megjegyzések