Harloe Rae: Törés - Breaker

Műfaj: romantikus, regény, kortárs
Eredeti cím: Breaker
Megjelenés éve: 2021
Kiadó: Book Dreams
Oldalszám: 276
Értékelése Molyon: 74%

„Mondj ​egy boldog valamit, Sutton”
Még csak hétéves voltam, amikor Grady Bowen először suttogta nekem ezeket a szavakat. A fekete égen ragyogó csillagok alatt, könnyű volt elveszni. Nem voltak jó emlékei, és kölcsön kellett kérnie az enyémet. Bármit szívesen megadtam neki.
Belebolondulni a fiúba, gyönyörű átok volt. Ami különleges lehetett volna, annak nem volt alkalma virágozni. Soha nem látott többet bennem, mint a legjobb barátja húgát. Ezt nehéz volt elfogadni, de nem a legnehezebb.
Grady minden valószínűség ellenére, küzdött az esélyeiért. Végül nem harcolt tovább, hagyta, hogy a családi hírneve uralkodjon. Bármennyire is próbáltam küzdeni a befolyások ellen, legyőzhetetlenek voltak. Nem akarta összetörni a szívemet. Vagy talán mégis. Nem kellett volna megkönnyítenem a dolgát. Akárhogy is, az elkövetett hibáink, magas falat húztak közöttünk.
Négy évig nem láttam Gradyt – mindegyik fájdalmasabb volt, mint az előző. Ez a idő sem csillapította iránta az érzéseimet. De sok minden megváltozott. Gradyn szemmel látható a változás. És ő szándékosan ezen az úton akar haladni. Alig ismerem fel azt az embert, akivé vált. Nem mintha számítana.
Grady Bowen már rég nem volt a boldogságom.

Értékelésem:
Sajnos ez a történet nem nyerte el annyira a tetszésemet, mint vártam. Maga a kiindulási helyzet nagyon aranyos: két gyerekkori barát hosszú évekig titkolja egymás iránt érzett szerelmét, majd életük egy pontján elérkezik a pillanat, ahol már nem képesek tovább rejtegetni, mi rejlik a szívükben.

Sutton szimpatikus lány, aki rajongásig szereti Gradyt, s még az egyetemen töltött évei alatt sem tud úgy tekinteni másra, mint potenciális párra, hiszen a szíve sosem engedte a fiút. Hazatérésekor korábbi közösen töltött pillanataik emléke visszatér, s nem tud távol maradni testvére legjobb barátjától. Grady úgyszintén megnyerő karakter: bár nem tudatosan, egészen eddig a pillanatig a lányra várt, s hiába küzd ellene, egy idő után szembe kell néznie legmélyebb érzéseivel.
Instagram: @koffertzitzah

Sutton és Grady szerethetőek voltak együtt egy ideig, aztán a könyv vége felé eléggé csöpögősbe csapott át a kapcsolatuk. Nagyon szép szavakkal illették egymást, melegséggel töltött el az őszinte boldogságuk, de olyan volt, mintha nem egy felnőtt férfi, hanem egy 13 éves kisfiú ömlengett volna oldalakon keresztül a barátnőjéről. Lehet, hogy csak én vagyok így vele, de ez nekem már kicsit túlzás volt.

Még egy dolog feltűnt, mégpedig az, hogy rengeteg gyönyörű, kifejező mondat szerepelt a könyvben; sok helyen csak ámultam, hogy mennyire szép leírásokat kaptunk. Ami viszont rontott a szöveg minőségén, az a rengeteg indokolatlan vessző, ami megtörte az olvasás lendületét, feleslegesen lassítva a tempón.

Azoknak ajánlanám, akik kedvelik a romantikus regényeket, azokból is azt a fajtát, ami tele van szivárvánnyal és rózsaszín cukormázzal. A Törés strandkönyvnek például ideális lehet, azonban ebben a borongós őszi időben nem esett annyira kellemesen a lelkemnek.

Értékelés: 5/3

Ha tetszett a bejegyzés: iratkozz fel, kövess Facebookon,  Molyon vagy Instagramon. :)


További bejegyzések, értékelések:


Megjegyzések