Stephenie Meyer: Twilight (angol)

Sorozat része: Twilight Saga (1.)
Műfaj: ifjúsági, fantasy, romantikus regény
Megjelenés éve: 2005
Kiadó: Little, Brown Books (első kiadás: 2005), Atom (2006)
Oldalszám: 434 - 514
Értékelése Molyon: 83%

A seventeen-year-old teenager, Bella Swan, moved from Phoniex to Forks, Washington to live with her father. After going to school one day, she falls deeply in love with who she didn't know was something she could have never guessed….a vampire. The gorgoeus Edward Cullen is the vampire. Once Edward gets over being a vampire and Bella a human, they get together. Although everybody else thinks that it's weird that Edward is finally dating, Bella and Edward simply don't care. When an unexpected visitor comes to Forks, Edward and Bella start to have some trouble. What will happen next? You'll have to read to find out.

"About three things I was absolutely positive. First, Edward was a vampire. Second, there was part of him — and I didn't know how potent that part might be — that thirsted for my blood. And third, I was unconditionally and irrevocably in love with him."

Értékelésem:
Nekem angolul sokkal jobban bejött, mint magyarul, bár már elég régen olvastam a lefordított könyvet. Valahogy erőteljesebben átjött a cselekmény, a részletek (talán mert annyira koncentráltam, hogy megértsem), és a szereplők személyisége is. Tudtam Edwardot fiatal 17 éves srácnak elképzelni, és végre nem RP feje lebegett folyamatosan előttem (habár vele sincs semmi baj, csak kicsit idősebbnek néz ki, mint kéne). Így teljesen értem, miért lett anno akkora siker, és miért az még ma is. Nagyon-nagyon élveztem olvasni, nem untatott annyira, mint magyarul, ahol Bella egyszerűsége néhol idegesített, és nem értettem, miért kell annyi felesleges infót megosztani az olvasóval, például, hogy milyen illatú Bella samponja, de így már vitt magával a történet.
Ezelőtt nem olvastam olyan sokat angolul, így örülök, hogy ezt a könyvet választottam első nagyobb lélegzetvételű gyakorlásnak, mert legalább visszarázódtam az angol nyelvbe, és újra bele tudtam szeretni egy korábban is kedvelt történetbe.

Értékelés: 5/4,5

Olvasd el a sorozat további részeinek értékelését itt.

Ha tetszett a bejegyzés: iratkozz fel, kövess Facebookon,  Molyon vagy Instagramon. :) 

Megjegyzések