Laurelin Paige: Utolsó csók

Sorozat: First and Last (2.)
Műfaj: krimi, regény, erotikus
Eredeti cím: Last Kiss
Megjelenés éve: 2017
Oldalszám: 442 - 444
Kiadó: Libri
Értékelése Molyon: 85%

SZENVEDÉLYES JÁTÉK, SÖTÉT VÁGYAK, VESZEDELMES TITKOK
Emily Wayborn már döntött. Igaz, hogy nem bízik a szívdöglesztő és veszedelmes Reeve Sallisben, ám ő az egyetlen férfi, aki meg tudja adni neki, amire szüksége van. Reeve mellett Emily végre önmaga lehet. A dúsgazdag szállodatulajdonos azonban a titoktartás mestere, Emily pedig hiába keresi a válaszokat, valaki mindig egy lépéssel előtte jár
Emily lassan kifut az időből, már nem hisz sem barátságban, sem szerelemben. Meg kell hoznia egy képtelen döntést, melynek következtében vagy sértetlen marad a szíve vagy menthetetlenül összetörik.

"A szerelme nap volt, én pedig jég, és hiába volt olyan jó érzés elolvadni a közelében, nem tudtam, mivé változtatott engem."

Értékelésem:
Régen olvastam az első részt, ezért bevallom, mikor elkezdtem ezt olvasni, nem emlékeztem szinte semmire, de aztán beugrottak a dolgok. Arra viszont nem számítottam, hogy ennyire beteg dolgokkal fogok találkozni, annyi érzelemmel vegyítve, hogy egyszerűen nem tudom, pontosan mit is érzek én magam is.
Az, hogy valaki ennyire behodólva szeressen, tőlem nagyon távol áll, és nem is tudom megérteni, csak elfogadni. Amikor Reeve majdnem megfojtotta Emilyt, és az meg ÉLVEZTE, hát ott végképp sokkot kaptam . Ennek ellenére az Emily szívében dúló érzelmek, és a fejében csatározó gondolatok nagyon átjöttek, vele együtt fájt a szívem, és vele együtt örültem. Megértettem a fájdalmát, és engem is összetört ez a folyamatos érzelmi gyötrődés, aminek kitette magát. Értem is, mi vezette a szándékait, meg nem is, mert nem volt elég erős véghezvinni, amit elhatározott, hanem már csak akkor, amikor elgördült a végső akadály. Amikor Reeve-t akarta elhagyni, nem tudta magát mégsem távol tartani tőle, amikor meg Ambert akarta elengedni, az sem sikerült, csak mikor már az meghalt. Ha ez nem történik meg, ki tudja, meddig folytatódott volna ez az idegőrlő huza-vona.
Reeve személyével én nagyon nem vagyok kibékülve. Nem az a magabiztos domináns férfi, akinek mondja magát, szimplán Emily látja annak, mert ezt a részét szereti. Ha az lenne, akkor egyértelműen megmondta volna Ambernek, hogy menjen a sunyiba, mert ő már Emilyt szereti. Hiába törődik vele még mindig, túl sokat néz el neki és enged meg, Emilyt meg szándékosan bántja ezzel. Persze Emily is bizonytalan, ezért nem adja magát oda neki sem teljesen, ez érthető, azt akarja, ha Emily őt választaná a barátnője előtt, és akkor majd ő is ugyanezt megteszi. De nekem túl sok olyan húzása volt, amivel azt mutatta, hogy nem törődik eléggé Emilyvel, nem tett olyan lépéseket, amivel az én szívemet is megnyerte volna.
Amberben nem csalódtam. Kiszámítható volt a viselkedése, minden egyes húzása, csak Emily volt túl naív, túlságosan vakon szeretett. Az ő kapcsolatuk viszont nagyon részletesen volt ábrázolva, és megértettem a természetét, pedig tényleg nagyon könnyen elcsúszhatott volna egy másik irányba a dolog. Nem egészséges kapcsolat, de valahol mégiscsak ott van benne a szépség.
Nagyon izgalmas volt, még a kiszámítható dolgok ellenére is, nemcsak a cselekmény, hanem az érzelmi hullámzások miatt. Sok gyötrődést hordoz magában ez a könyv, de azért néhány szép pillanatot is át lehet élni általa.
A lezárás viszont bizonytalanságban hagy, mert én nem tudom elhinni, hogy ezek után nem úgy fog folytatódni Emily és Reeve kapcsolatának érzelmi része, ahogy eddig. Amilyen csapongó Emily a döntéseiben, nem tudom elképzelni, hogy nála bármi is végleges, a szerelmét kivéve. Na azt elhiszem , máshogy nem is lehetne ilyen beteges a kapcsolatuk, ami nekem még mindig túl sok egy kicsit.

Értékelés: 5/4,5

Ha tetszett a bejegyzés: iratkozz fel, kövess Facebookon,  Molyon vagy Instagramon. :) 

Megjegyzések